Trött as hell

Ah men då kan man ju undra också, varför jag är det så här tidigt på en fredagskväll? Och svaret kommer här: för att den jävla skolan är så jobbig. Jag brukar ju lägga mig vid tio tiden nu på vardagarna. Och klockan är liksom halv elva nu när jag skriver det här, inte ens det. Och jag planerade egentligen att vara ute till tolv inatt? Galenskap!
Jag har inte så mycket att säga faktiskt. Förutom det att jag har superduper många läxor och bajs att göra så jag kommer kanske inte blogga så mycket varje dag som jag gjorde på sommarlovet ska ni veta. Slänger in en bild lite snabbt så där.
Ruskigt gammal en fick ni där. Rött hår också. Bläbläblä...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0