She gives me money

Hello everyone. Jag har inte bloggat för att det varit marknaden och en massa annat shit på G. Men nu ska jag börja blogga regelbundet igen, höhö. 
Jag har inte gjort så värst mycket dom senaste dagarna. Bara legat i sängen och tittat på film. Förutom det att jag var på marknaden då, vilket sög så himla hårt! Man ska aldrig förvänta sig något av marknaden, helt seriöst. Gör man det så blir man bara besviken. Men faktiskt så förväntade jag mig ingenting bra om marknaden detta år, så jag blev inte så värst besviken ;) Haha, skills.
Jag har inte heller sett någon så värst bra film på sistone heller. Den där No Strings Attached var ju inte alls så bra som jag trodde att den skulle vara. Men aja.
Vet en sak som jag har gjort i alla fall! Och det är att jag har färgat mitt hår brunt, jämnfärgat! Erkänn härligt? Jag har typ väntat på det i år och dar och nu så gjorde jag det äntligen! Det blev ljusbrunt som min hårförlängning :) Kan visa vilken färg jag färgade med och resultatet.
Hårfägen och resultatet! Jag använde Brilliance hårfärg för att jag vet att jag aldrig blir besviken när jag använder dessa. Och så fick jag ett gott resultat, igen!
Jag trodde att det skulle bli mycket mörkare än min hårförlängning, men tur var, så blev det inte det. Det blev precis den hårfärg jag ville att det skulle bli. Och fy fan vad glad jag blev när jag såg det. Btw: Jag plattade håret i fredags, busigt hihi. Mitt hår är hur slitet som helst just nu så jag måste klippa mig. Helst innan nästa måndag, för att då är det skolfotografering, USCH! Men jag ska fråga om jag får platta håret då också. Och då ska jag ha platt skydd. Eller så ska jag ha hårförlängning... Ähh, vi får se.
Ville bara tipsa er om en till sak. Som ni andra som läst min blogg i kanske ett år nu vet, är det så att jag använder Aussie 3 Minute Miracle. Och för alla som har sönderplattat hår (vilket är dom flesta flickorna och vissa pojkar i detta land) så rekommenderar jag det väldigt starkt! För när jag använde vanligt balsam ett tag, och sedan började använda Aussie, så såg jag direkt skillnad i mitt hår. Dom slitna topparna syndes inte lika tydliga och Aussie'n hade limmat ihop de delade topparna! Det var magi enligt mig ;)
Det är ju hårinpackning och balsam i ett.
Jag använder inte just den som är på bilden just nu eftersom att jag har färgat håret. För om man använder Aussie som bara är till för att laga trasigt hår (det finns en massa olika sorter...) så åker färgen man färgat håret med bort. Så använd helst en som både behåller färgen och stärker håret om ni har färgat hår! Och ja, jo, den är inte så billig. Och man har inte alltid råd med att köpa den. Men om jag säger så här: Har inte du för långt hår så räcker den i kanske en månad, om du tvättar håret varannan dag som jag gör. Och den hjälper nå sjukt mycket! Helt klart värt pengarna. Och det luktar bokstavligt talat tuggummi om håret när man tvättat det med Aussie. Så ni borde testa det ni som inte gjort det!
Nu ska jag dra. Fixa mig lite inför BodyJamen, pussaaar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0