Kläder kläder kläder...

Mycket tjat om kläder nuförtiden. Men ja, jag har sett något nytt inne på GinaTricot som jag väldigt gärna skulle vilja köpa. Och jag kan lägga upp en bild på mig där jag visar en kavaj från H&M som jag tyckte såg så proffsig ut :) Tyckte att den var mega fin. Och btw: jag har blivit elevrådsordförande! Känner mig jävligt stolt faktiskt.
Hade visat den en gång förut men det var en blå. Denna var mycket finare tyckte jag. Och den passade mycket bättre på mig. För 199 :- blir den min!
Sedan så skulle jag ju visa en supersnygg kavaj.
Nadja in tha Hood!
Nu ska jag lägga mig i sängen och kika på No Strings Attached. Många säger att den är super bra. Upp till bevis nu då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0