Kikar lite på TV

Hejsan där! Här sitter jag och tittar lite på TV. Har ganska så tråkigt faktiskt. Tur att man gjort alla läxor förutom engelskan för att den hade jag inte ens med mig hem. Engelskan har jag ändå ganska lätt med så jag får ju ungefär alla rätt på läxförhöret ändå. Det fasansfulla med det här i veckan är ju att vi har typ mer än 20 ord. Och det är ju ganska jobbigt. Jag vet inte om jag kan alla utantill men det spelar inte någon som helst stor roll. För jag ska ju ha MVG i slutbetyg i engelskan för fan ;)
Nog med det. Mitt hår mår som bäst just nu! Mamma klippte bort det mesta slitna på håret och nu är det bara & vänta på att det växer. Nästa gång jag ska platta mitt hår kommer att vara nästa vecka på onsdag då vi har klassfoto med skolan. Så, vi får se hur slitet det blir efter det. Men jag ska ju så klart använda plattskydd.
På fredag är det gfest inne i stan. Jag tror att jag ska gå faktiskt. Nej men det kommer bli ytterst trevligt!
Idag vet jag inte om jag har någon bild som jag kan lägga in i bloggen. Som sagt, när jag fått en ny design kommer ni få en jävla massa med bilder och roligare inlägg! Min blogg kommer bli trevligare på något sätt. Ser fram emot det som fan. Men jag vet inte om jag hinner fixa den nu nör jag har skola, kanske t o m när jag har sportlov som jag måste fixa den. Ganska mycket man måste hålla reda på nu när jag går i 9an. Men ja, pussaaar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0