Fredag, vad fan ska man göra?!

Japp, det är fredag och jag har verkligen no idea om vad jag ska hitta på. Kanske ska vara med Johan eller åka hem till Madde på filmkväll, vet inte riktigt om jag orkar med något av det ikväll. Vi får se. 
Idag på orienteringen gick det sjukt bra! Jag och Lina gjorde alla VG kontroller denna gång så vi behöver bara göra alla MVG kontroller nästa gång, så jävla awesome vi är alltså! Grejen är ju den att vi chillade hela vägen till alla olika kontroller, haha, skills ;) Men ja, sedan så fick vi alla rätt på SO provet. Awesome dag alltså, helt amazing.
Men nu ska jag typ dra och fundera på vad jag ska göra. Pusspuss!
Vill ha hål i läppen :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0