Do it like this

Igår bloggade jag inte för att jag inte mådde så bra. Men jag ska försöka bli bättre på att blogga nuförtiden. Det är mycket med skolan och så, och jag har inte gjort något vettigt på fritiden heller. Hoppas att ni är kvar där och läser lite då och då :) Hihi.
Var nyss på BodyJam så jag är svettig som en gris, trevligt va? Nej men just därför ska jag duscha nu. Daah! Näj, jag skojade där HIhIHiHiHII. Och nu är Kajsa-Lina tillbaka i Sverige igen så jag måste smsa henne dirrmode. Men bara för roligt och tokigt (;ppPPPpPpP) så kan jag visa er vad jag köpt. Men inte nu. Jag vet jag vet, jag säger alltid att jag ska visa men jag gör det aldrig. Fast nu ska jag göra det, svär! Bara jag får tid så :) Ni får kommentera eller nåt om jag inte lagt upp det inom 2 dagar (max). Duschen kallar nu ju, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0