Det brinner alla lampor lyser

Jag typ chillar sönder just nu. Vilket jag inte borde göra eftersom att jag har skapligt bråttom med att fixa mig och en massa. Ska till Johan nu snart och vi ska typ spela poker med nåra tror jag. Och ska vara med Linnéa också hihi. Sedan ska jag och Linnéa ner på stan och chilla. Sedan ska jag hem, och efter det så ska jag sova. Blablabla. Nej men nu kan jag berätta lite om vad vi gjorde inatt. Åkte hem till Madde och var med alla jag ändå. Och så tittade vi på film. Bland annat typ The Toture, The Crazies och Shelter. Asbra filmer! Ovanligt att alla filmer man tittade på var bra. Helt sjukt faktiskt. Men ja. Kom hem för typ kanske två timmar sedan och nu har jag tråkigt. Ska ta och ta en dusch nuja. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0