Det är allvar nu

Jag har bestämt mig för att inte skriva så mycket om vad jag gör på vardagen för att det är så pass tråkigt och ni behöver inte ens veta det. Min blogg var inte skapad för det. Den var skapad för att jag ville lägga upp roliga saker som vissa människor tyckte var roligt att kika på. Jag vill absolut inte ha en blogg som säger allt jag gör på dagarna och alla nya saker som händer i mitt liv. Helt sjukt egentligen att jag lagt tid på sådant dagar ut och dagar in. För det tar bara tid av mitt värdefulla finaste mest amazing liv. 
Så från&med nu ska jag inte skriva så mycket om vardagarna och lägga upp mer bilder, musik och videor. Blir ju helt klart mycket roligare att läsa, enligt mig. Min blogg kommer från&med nu vara en kreativ källa där man kan hitta inspiration och glädjas åt vad man nu läser eller ser. Det är så det ska vara enligt mig. Så jag kör på en helt ny start! Kommer snart en mycket finare design också, till allt det nya som ni har att vänta er. Men nu måste jag planera hur allt ska vara. Det är allvar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0