Cosmic Radiance

Har du pengar liggandes på ditt bord och du inte vet vart dom ska ta vägen? Då är det bara att kopiera detta "Kära Nadja, jag skulle gärna vilja skänka mina pengar, som jag inte har någon som helst nytta av, till dig för att köpa Cosmic Radiance", sedan så klickar ni in er på kommentarer, skriver in det, så ger jag er adress och nummer som ni kan skicka pengarna till! Vore ganska trevligt va? Tycker jag i alla fall. Skulle seriöst kunna lägga hut mycket pengar som helst på denna underbara parfym som luktar gummi! Alltså, äkta plast, inte tuggummi. Vilket jag tycker luktar gott. Och jag vet att jag låter fett ironisk nu men seriöst. Den här doften är ju helt A M A Z I N G ! Så jag tycker om plastlukt hihi.
Har ni luktat på den än? Om ni inte har det borde ni helt klart göra det för den luktar gudomligt! Men nej, nu ska jag se på film. Hoppas att ni har det trevligt och glöm inte att kopiera "Kära Nadja, jag skulle gärna vilja skänka mina pengar osv.." och skicka det i kommentarsfältet!
Nadja blir också happifejs om hon får en egen Cosmic Radiance!

Kommentarer
Postat av: linnea westrin

Kära nadja, jag skulle gärna vilja skänka en peng till dej! Om jag inte minns helt fel så har jag nog några kronor liggandes här någonstans som du nog skulle dra bättre nytta av än vad jag skulle. Skicka addressen så skickar jag pengar, Kram Linnea!

2011-10-02 @ 18:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0