Carrie Cape

Hejsan! Jag har inte bloggat lika aktivt som jag gjort förut, men jag ska börja skriva as mycket bara jag kommer på vad jag ska skriva om så. Haha. Men nu tänkte jag bara visa mitt senaste "Have2Have".
Erkänn snygg?
Älskar den jag. Helt seriöst! För er som inte vet hur man har en sådan och tänker på att den skulle vara hur obekväm som helst eftersom att man inte kan ta ut armarna så finns det två hål där på sidorna om ni tittar lite närmare som man kan sticka igenom armarna. Kan visa en bild faktiskt:
Typ så! Blair Waldorf :love:
Japp, det var det jag tänkte ta upp ikväll lite grann liksom. Sedan är det snart marknaden, och jag vet inte vad för roligt jag ska hitta på då. Marknaden brukar alltid vara en besvikelse mot mina förväntningar, men vem vet. Det kanske blir annorlunda i år! Skriver mera imorgon. Have a good sleep now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0