Amnesia, sjukt spel!

Tjenare! Kom nyss hem från Johan. Fan va roligt vi hade, måste göras om!
Först när jag kom dit, så åt vi tacos. Haha, Johan gillar stark tacos så vi åt lite lagom starkt med olika krydd saker, eller vad det nu var hihi. Och sedan så gick vi ner på hans rum efter att vi snackat en massa (;o) och spelade Amnesia. Hahaha, fan va sjukt spel alltså! Kunde inte klara ut någonting. Fan vad läskigt det var. Kommer nog aldrig klara av att spela ett sådant spel ensam, aldrig!
Var ju ett + i kanten att jag skulle gå hem när det var mörkt också. Och dessutom skulle jag inte gå var som helst, jag skulle just gå på grusbacken. Sjukt läskigt... Men i alla fall! Så pallade vi inte spela mera så vi tog och tittade på Hur Många Lingon Finns Det I Världen istället.
Bra film! Dock hann jag inte se klart hela men skit samma. Gör det någon annan dag. Men nu ska jag träna lite på SO'n och sedan så måste jag fixa lite franska. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0