Vad fan ska man göra?

Hello. Vad gör ni? Jag vet i alla fall vad jag gör. Ingenting.
Jag har en massa plugg, men ändå inget att göra. Jag har en massa filmer, men ändå inget att se. Jag har en massa böcker, men ändå inget att läsa. Jag har en massa kläder, men ändå inget att klä på mig... Nä ja skoja, där överdrev jag lite. Men alltså, helt seriöst, jag har ingenting att göra! Jag ska inte ut ikväll förrän flera timmar framåt och tills dess, är jag helt plan lös.
Så just nu sitter jag och lyssnar på lite "depp musik" med Linkin Park (eller vad man nu ska kalla deras musik...?). FAST NU FICK JAG FETASTE IDÉN! Jag ska tydligen spela igång ett avsnitt av Cold Case. Eller typ rensa min dator för att sedan kunna spela spel... Men jag tror nog att jag väljer CC för ingen vet hur mycket sämre jag kan göra min dator när den redan är sär.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0