NO, SO, matte och franska. Det kan bara inte bli bättre!

Japp. I dom ämnena har jag prov. Trevligt va? Näe. 
Sitter och gör franskan nu. Sedan ska jag berömma mig själv genom att titta på ett avsnitt av True Blood säsong 4. Fanfanfan vad det är bra! Jag trodde aldrig att True Blood skulle bli bra efter säsong 3 som sög skit. Men nu blir det bara bättre och bättre! Jag tappade helt lusten att titta på True Blood efter att jag sett första avsnittet av säsong 4 också, för det sög med. Men sedan inatt, så hade jag ingenting att se på så jag bestämde mig för att se lite på True Blood och det var amazing! Rekommenderas starkt för alla dom som inte sett True Blood alls eller för dom som inte orkat titta på säsong 4.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0