Mmhm, fräsigt

Hmm, jag har 3 prov och en SO inlämning nästa vecka. Lärarna har planerat det bra! Tummen upp för er... Eller?
Sitter och skriver på min uppsats om Sydamerika. Helt meningslöst men jag gör det ändå, vill ju ha bra betyg så jag kommer in på John Bauer i Gävle. Där kommer jag förhoppningsvis gå i gymnasiet med Lina om vi båda kommer in. Kommer bli så jävla roligt! Kan inte beskriva känslan av att veta att man nästan är där och ska bo själv med en av sina bästa vänner snart.
Det sorgliga med allt detta är ju att vi kommer splittras eftersom att alla troligtvis inte kommer gå på samma ställe. Så vi kommer inte att träffas så ofta.. Eller jo, det ska jag se till. Våran vänskap är mycket stark! Och betyder så jävla mycket. För mycket istället för att man ska kasta bort den bara så där. 
Imorgon och på fredag har jag det ledigt (yey mee), så inatt blir det film och ha roligt. Har skaffat lite nya filmer som jag borde se. Hihi, busig jag är. Och sedan ska jag också försöka titta om säsong 3 på The Vampire Diaries har kommit ut! Fan vad jag älskar den serien. Den är så bra! Slutar jämt på ett spännande avsnitt också, så man har alltid en anledning till att se nästa avsnitt. Avslutas ju på så kallat "cliff hanger" sätt. Awesomeness ju. Men nu ska jag fortsätta göra inlämningsuppgiften! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0