Hur många elektroner finns det i...

Omg, jag har snart fått nog av det jävla fitt ämnet vi har i NO'n just nu. Jävla atom- och kärnfysik. PALLA!
Sitter och förhör Issa och hon förhör mig på provet imorgon. Kommer vara sämst, för jag kommer få IG helt klart. Eller jag klarar i alla fall G punkterna, tack gode gud för det! Men om jag ska vara ärlig så är det här nästan som en mjukstart känns det som. För sen kommer biologi, och det verkligen HATAR jag. Det är det värsta som finns att veta åt vilket håll blodet går och hur bajset kommer ut osv. Det är ju sjuka saker, helt seriöst.
Nu ska jag fortsätta plugga sen ska jag sova. Hoppas att ni har det trevligt där hemma och taggar inför morgondagen vilket jag inte gör för att det är idrott :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0