Hade bara lust...

... Att slänga in ett litet inlägg sisådär.
Som förut, sitter jag och pluggar. Det är så jävla mycket att göra så alla prov kommer blandas ihop i min skalle. Blä. Men jag är i alla fall klar med SO'n. Så nu är det bara att sätta igång och träna på resten! Huvudsakligen NO faktiskt. För franska är jag ganska säker på och NO är svårast. Eller nja, NO är inte så svårt men skit samma.
Lyssnar på Black Eyed Peas. Hihi, lite beroende av dom just nu. Som jag var förut av Madonna, men det här är seriöst äkta kärlek! Ska föra över några fler låtar på min HD, min lilla Carlo ska inte behöva stå ut med en massa använt utrymme på data HD'n! Så jag tar hand om honom väl och ger honom mat varje dag och sitter barnvakt och... Okej, insane talkin' here.
Nej men hoppas att ni har det en ganska trevlig torsdagskväll! Själv var jag ledig idag från skolan och imorgon är jag ledig också. Livet skulle ha lekt och ha roligt just nu om jag inte hade 3 prov nästa vecka. So fuck this! Har två avsnitt kvar på säsong 4 av TB också, så bäst att jag ser klart på dom inatt för jag kan inte vänta i alla fall! Och sen har jag säsong 3 2 avsnitt av The Vampire Diaries att titta på. Hihi, love it.
Men nu ska jag dra, pussarrr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0