Typ en aning glad nu då

Yes, jag är glad. För att min hårförlängning kommer om någon dag nanana. Asså fatta nice? Snart får jag långt hår igen! Har inte haft det sedan i julen -08. Fatta grejen.
Så ja, jag är på gott humör. Och den här veckan består bara av MYS MYS och återigen MYS! Har inge läxor eller prov eller nå skit alls. Bara chill i skolan. Ska jobba om USA i 2 dagar, är ledig på torsdag, fredag och helgen (ofc?) och sedan måndagen. Och på torsdag åker jag, Issa och Lina till Finland på Vikingline! Asså fatta? Ohmygod. Sen när jag kommer hem ska jag typ... chilla vidare liksom :) men ah, disco på färjan åh, chillmode! Men ska dra en sväng nu, kanske bloggar mera senare, men det tror jag inte att jag orkar. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0