Ska sova hos Lina ikväll

Det blir att dra till Lina ikväll! Fan va soft. Undra om vi ska köpa chips också? Och dricka? Ganska chill för att vara en vardag då faktiskt. Skola imorgon ju. Maria, Madde, Issa och Linnéa valde vandring 3 mil och sen sova ute i skogen i tält 1 dag på elevens val, jag säger bara: HA HA HA HA! Fan va jag njuter just nu! Det lär inte vara så kul för dom att gå i 7 timmar, och sen t o m sova ute en natt utan dator eller något alls ;) så tjejer, vad var det jag sa? Sa ju att ni skulle ta USA jobbet med mig och Lina? :) det är SJUKT soft! Idag började vi klockan 09.00 och såg på film, Spanglish hette den. Och imorgon ska vi jobba med ett grupp arbete hela dagen. Vi ska jobba om alla kulturer som finns i USA. Njuter en aning faktiskt.
Men ah, åt nyss glass, var ganska gott hihi.  Ska nog dra och göra mat nu snart för att jag måste äta & packa innan jag drar till Lina. Dom kommer ju och hämtar mig klockan kvart i 7. Omfg liksom... :o måste dra & göra mat nu och sen typ äta till en film? Låter bra det. Pusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0