Hej, jag sitter och lyssnar på musik från yt

... no life. Men i alla fall så har Linisen gått hem nu, och jag hat tråkigt. Ska duscha och sen så kommer Linnéa hit oh jag ska bleka håret på henne. Tror att jag ska färga brunt på henne strax efter det också. Imorgon ska ju jag färga håret hos frissan också direkt efter skolan. En aning soft dä åh!
Inatt så hade jag och Lina ett litet Twilight maraton. Fan va härligt det var! Tills jag somnade... somnade i början av New Moon hihi. Men jag hann se den bästa av dom bästa, TWILIGHT! Vi hade ju typ allt också, cola, chips & dipp and shiet. Men ah, vi åt inte så mycket dipp... för att SMART LINA skulle ju såklart stoppa ner sin fot i den, hälla ut colan på golvet för att hon börja skratta så mycket, torka av dippen på foten på lakanet och sen till slut lägga sin mobil i sitt glas med dricka :) skills va? Väldigt smart.
(GAMMAL BILD) Jag älskar dig!
Men innan vi såg på Twilight tittade vi på thrillern / skräclfilmen Devil. Den var ganska bra. Inte den bästa jag sett, men den gick & se på. Imorse tittade vi också på The Fast and The Furious, den var grym! Första gången jag såg en fast & furious film faktiskt. Måste se alla innan jag ser Fast 5 för att alla säger att den är grym. Och jag kommer ihåg hur det blev hför mig förut när alla sa "TWILIGHT ÄR SÅ JÄVLA F*KING GRYM!" typ precis när den kom ut och jag ba *careface*. Så nu ska jag se den. Och jag MÅSTE verkligen se på Water for Elephants med Robert Pattinson också. Shit alltså. Det går typ 100 bra filmer på bio just nu... måste dra dit någon dag. Eller jo, jag ska ju dit på onsdag med Johan och Lina & se på The Hangover part II. VET ATT NI ÄER AVUNDSJUKAAAA.
Men ah, ska duscha nu och sen så ska jag nog färga håret på Linnéa och efter det så ska jag... plugga NO och matte. Pusssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0