Soft man!

Tjao! Har haft en ganska så bra dag idag. Allt var inte perfekt men vafan, ska man ha en perfekt dag får man förfan ta och ringa in julafton på almanackan.
Ska ju på BodyJam ikväll. Som tur var så var det 2 platser kvar, på passet... och jag tittade NYSS! Lite jag blev glad eller? Så nu är man sönder taggad till de också. Vet inte om jag orkar gå hem till Issa och sen dra dit till gymmet med henne, eller så får hon komma hit sen. Btw: jag har varit värsta nyttig idag! Typ ätit grönsaker i skolan och allt. Inte likt mig kan jag säga. Men ah, bry er inte om det förra inlägget, jag va bara sjukt ledsen och sur då. Men nu ska jag dra och ta något att äta. HK provet gick ganska så bra, vet att ni ville veta de så tog och skrev det också.
Slänger in en lite SJUKT gammal bild på mig. Typ vadå... två år snart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0