Ska fixa en till ny design snart

För att denna är så jävla ful. Irriterar mig som fan. Till och med dom designerna som man får välja mellan innan man typ börjar på en egen är snyggare. Det är fan illa! Men nu har jag en liten idé för en ny design så den kommer väll upp snart då antar jag. Men jag kommer ha en design från blogg.se under tiden bara så att ni vet. För jag HATAR verkligen denhär designen...
Sitter här och chillar med Isabelle just nu, har typ inget och göra, men sanrt så ska vi ha The Twilight Saga: Maraton ya0! Erkänn härligt? Ah, vet att ni erkänner bara sådär. Ska ba chilla lite först framför våra datorer innan vi checkar film, så... jag bloggar senare (kanske) ska t o m kanske göra ett inlägg till min och Linnéas blogg inatt, spännande ouff. Men ah, hejdå!
Tagga natten ftw.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0