Scared of the dark

Godmorgon allihopa! Glömde att blogga mera igår, eller jag orkade inte om man säger så. Fast jag tror att jag glömde också men aja. Vaknade för kanske 2 timmar sen och sen så satte jag mif vid datorn. Såg klart på Jiddra inte med Zohan för att jag somnade under tiden som jag såg på den. Sen tänkte jag se på Sanningen om Rödluvan men jag pallade inte. Sparar den filmen till någon annan gång.
Idag så tänkte jag chilla lite hemma först och sen mot kvällen ska jag dra till Jossan o va med henne och Linnéa, och efter det så ska jag nog hem till Linnéa och sova där ett tag! Jag vet inte om jag ska på stan eller nåt innan... för jag har ju typ inget att göra hemma så jag tror nästan det. Eller nja, ja ska ringa Madde och Issa. Men nu så ska jag dra och fixa lite frukost. Eller ska jag äta frukost ens? Äh, vafan... tar en macka lr nå. Men bloggar nog mera ikväll om inte så bloggar jag imorgon. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0