Onsdag

Nu ska jag berätta lite om vad som hänt idag. Först så vaknade jag hemma hos Linnéa, sen så åkte jag hem kanske klockan 2 eller så. Och sedan så tog jag en asskööön dusch, och försökte övertala Issa att komma hem till mig! JAG LYCKADES! Hon kom och vi köpte chips&cola och svullade lite. Sen så tittade vi på film, och chattade lite på en online chatt o så. Efter de så stressade jag till gymmet, jag typ sprang hela vägen från mig och det är en bit om jag ska vara ärlig. Sen efter det så åkte jag hem, åt, duschade o Ellen&Issa kom hem till mig, hämtade mig och så far vi iväg till Ellen! Men de roliga hemma hos Ellen var ju att vi skulle bada i hennes badkar, o sen så blev det översvämning i badrummet, roligt va? Och gissa vad som låg på badrumsgolvet? ALLA VÅRA FUCKIN' KLÄDER + MIN VÄSKA! Asså, en aning vi blev typ rädda eller? Asså ohmygod va panik vi fick.. inte nog mä dä heller! JAG GLÖMDE MIN MOBIL DÄR! Men de e lugnt för att jag ska hämta den imorgon. Och så ska jag vara med Ellen då åh.
Nu ska jag försöka smyga iväg på toan innan jag ska se på Grease. Bara jag som inte sett den filmen? Alla tycker att jag är efterbliven som inte sett den, men aja, ser väll den nudå. John Travolta, yo mannen! Men aja, här får ni en bild på mig (i kort hår) och min snälla, söta, rara HD!
Snyggt hår va? Kommer ta ett jävla tag&växa ut dedär, men aja, ska skynda mig på toa nu, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0