Korthårig

Nu har jag kort hår, men jag har ingen bild ännu. Jag tar en bild såfort jag ska sitta vid den lilla datorn för att den har webcam, orkar inte ta en med mobilen eller en kamera, pallar inte sladdar o skit. Men i alla fall så nu så har jag sovit hemma hos Linnéa två dagar, vi har haft det asgrymt! Igår så klippte vi oss och vi klippte oss på Trudes.
Ikväll ska jag på BodyJam och jag längtar så in i helvete, har nyss duschat (vet liksom... duscha innan man ska på träning men jag måsta bara duscha för att jag hade lust) och tagit bort all smink som jag haft i kanske 2 dagar nu utan att tvätta bort det. Efter BodyJamen ska jag hem till Ellen, eller jag kanske ska det. Jag vet inte om jag får eftersoma tt jag inte vart hemma på två dagar nu, men jag hoppas att jag får för att hon och Issa ska ha Spa Kväll och det vill ju liksom jag också vara mjed på? :D spa kväll + grymma brudar, de kan ju inte bli bättre!
Bloggar nog mera efter att jag har plattat mitt hår (förmodligen sista gången i mitt liv eller så). Nu är jag fullt upptagen med att få hit Issa -.- aja, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0