Kakor

Ligger i min säng och svullar kakor. Oreo. Btw: har ni smakat den nya oreo smaken på McFlurry inne på McDonalds? Så jävla god! Finns ingen godare McFlurry. Eller jo, kanske daim men för tillfället så är det oreo i alla fall. Måste dra till donken o svulla några sånna. Har inte sett någon film ännu (ikväll). Men ska göra det om någon minut nu, ska bara lägga in filmen på HD'n. Ska se på typ Jiddra inte med Zohan och Sanningen bakom Rödluvan. De e ganska så grymt det. Sen så har jag en massa andra filmer som jag måste se. Och serier. Blir nog en hel natt med kanske That 70's Show. Men jag vet inte. Just nu så är jag glad, och har lov. Kan inte bli bättre! Säger bara "brb" fatt jag bloggar snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0