Järvsö med Lina nr: 2

Nu har jag varit i Järvsö med Lina igen. Vi hade det sjukt kul! Det var mer kul den här gången tycker jag eftersom att jag och Lina inte hade så mycket otur denna gång. Jag somnade kanske 4 inatt och sen så vaknade jag 9 för att ja reda på om jag fick åka till Järvsö med Lina, och sen så drog jag iväg vid 10 ingefär. Ni kan ju fatta att jag var en aning trött under bilfärden hem? Men sen när jag kom hem satte jag på datorn, åt och duschade så... det har varit en ganska så chill dag ändå! Och vädret är AMAZING! Ouff, så grymt är det bara.
Men nu ska jag dra iväg o fixa mitt hår (: btw: min & Linnéas blogg kommer jag snart att länka här så fort vi har gjort det första inlägget, själva designen är klar, de är inte den snyggaste bloggen men det duger till att börja med. Men hejdå så länge! Snart drar jag iväg till Lina och har filmkväll där, härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0