Härlig torsdag

Härligt värre. Nu ska jag dra ner till ÖoB o köpa en MAX bag med ostkrokar eller dillchips. Sen blir det väll cola också antar jag. Ska fråga Lina om hon är med på en till tävling inatt, har laddat upp med The Vampire Diaries säsong ett och Gossip Girl säsong 1, erkänn grymt? Igår natt när jag kom hem så tittade jag ju på Grease och den var ju awesome! Jag tycker att den va sjukt bra för att vara gjort på vad är det... 70-talet? Ähh, jag vet inte men sjukt bra var den i alla fall. Ska se 2an någon dag, känns rätt eftersom att man sett 1an nu och tyckte att den var bra.
JAG HATAR ATT INTE KUNNA PLATTA MITT HÅR! De e sjukt äckligt och fult när jag inte plattar det, men jag vet själv att platt-skydd inte är så bra, så liksom varför ens försöka häva i det i håret och slösa bort tid när det inte ens fungerar? Jag har det hemma, har hävt i det, men bara för att jag inte vill att det ska slita så mycket på håret när jag fönar det. De kommer ju kokhet luft från hårtoken för dom som inte visste det, och det är också skadligt för håret.
Usch, FAN JAG SAKNAR DIG!

Nejnej, nu ska jag dra ner på ÖoB, slänger in en fin liten bild på mitt platta korta hår ba sådär fort liksom.
:'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0