Designen klar!

Jag vet att jag egentligen skulle ja rosa tema men det blev så jävla fult så jag sket i det. Fick bli svart istället. Vad tycks? La ju inte ner särskilt mycket tid på den men jag ville bara ha något snabbt som jag sen om ett tag kunde göra mycket snyggare. Med tiden kommer den här designen att bli ganska stor tror jag. Får hoppas på att jag får flera idéer bara. Just nu är det helt slut. Men ah, tillbaka till verkligheten!
Idag var jag i skolan först och sen efter de så... gick jag hem och va med Issa. Vi satt och garvade en aning typ, hahaha. Sen så sitter jag nu och väntar på att Linnéa ska säga om hon kan komma till mig ikväll eller inte. Vi ska typ ut och göra något jag vet inte vad men något kommer vi väll på. TAGGAR SJUKT MYCKET TILLS IMORGON! Men jag kan inte riktigt säga vad jag ska göra, får kanske bli någon annan gång. Men det ska bli sjukt kul det jag ska göra! Sen taggar jag tills på lördag också! Kan fan inte bli bättre, hela helgen kommer att äga stort! Ouff, aja, nu ska jag typ... dra. Men jag har ju fixat "designen" nu så jag kommer att blogga mycket oftare, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0