Chillar på högsta nivå här ju...

Tjena tjena! Ligger i min säng och tänker bara på hur mycket läxor o skit jag har, men sen så har jag ju 50 nya filmer att se så... läxorna får fan ta&vänta. Ska nog börja med att se "Sanningen om rödluvan". Den verkar faktiskt sjukt bra haha! Men nu kan jag berätta om lite saker som hände idag, vilket inte va så mycket. Först så vaknade jag&Lina och såg klart på Snakes on a Plane, efter det tittade vi på Tusen Gånger Starkare, ganska så bra film faktiskt, fast de e meningslöst i vissa scener. Man ba: menva? Sen så åt vi lite frukost och såg på reprisen av Melodifestivalen. De va kung att han som sjöng Oh My God eller vafan låten nu hette gick vidare! Hoppas att han vinner, han har ju sjukt med stil hahaha! Sen så åkte vi tillbaka till Hudiksvall, glömde att berätta att Lina sov i min stuga, men nu vet ni det också. Kommer nog nåra bilder från Järvsö. Fan va jag hade otur den dagen, usch!
Jag taggar i alla fall sjukt mycket tills imorgon, för att då ska jag sova hos Linnéa i kanske 3 dagar, och sen så taggar ja sjukt mycket tills på tisdag också för att då ska jag&Linnéa klippa oss! Klippa bort allt de slitna, nice va? Men nu ska jag dra och fixa lite te och se på någon mysig film, drama blir det nog, eller? Aja, hejdå!
Feting stil! PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0