Allt suger skit just nu...

Allt e så jävla värdelöst så jag... vet inte. De e fan illa, alltihopa. Jag vet fan inte vad jag ska göra, och de du lovade mig?! Vafan trodde jag på det för? Hur kunde jag tro på något sånt om du redan svikit mig en gång... jag förstår helt enkelt inte. Men sånt är livet, man ska faila 24/7 för att få något bra av det sen! Allt i livet görs till något gott, det vet jag. Eller vet och vet... jag vet att jag tror att jag vet det i alla fall. Men palla snacka depp nu, nu ska jag berätta lite om vad som hänt. Även om det absolut inte känns som att något kan vara bra just nu...
Pallar inte med folk just nu. Och jag är helt slut i skolan. Vet att det inte var så mycket bra saker att skriva efter att jag sagt att jag inte pallade med deppmode, men jag orkar fan inte skriva om något annat. Jag bryr mig helt enkelt inte om något annat. Men jag hade det väll ganska bra i skolan idag. Absolut inte en av dom bästa dagarna i mitt liv! Långt ifrån med tanke på vad som hänt! Men det skiter man väll i... jag är sjuk. Jag har skit ont i halsen och jag hostar och nyser 24/7. Hur kul är det på en skala 1-10 när man är helt depp? Nja, inge kul va? Och nu bryr jag mig verkligen 0 om att vi har HK prov imorgon, ska sätta mig bredvid någon som kan allt skit. Vafan, vi ska kunna alt om mjöl, vem fan pallar det liksom. 
Igår hade vi hälsodag på skolan, det sög stenhårt. Hälsa är det sista jag behöver just nu. Och allt jag vill nu är sova och slappa, se på någon Harry Potter film och ba chilla med chips framför min näsa & shit. Men såklart... det går ju inte? Inte ett fuckin' piss går.
Men ah, skit samma. Idag var jag med Linnéa och vi hade som vanligt a w e s o m e time även om vi inte gjorde något speciellt. Jag säger bara: TAGGA HELGEN ALLA BRUDAR I GÄNGEEET! Ska fan fixa så att helgen kommer äga för oss alla, depp eller inte depp. Who cares! Nu ska jag softa och dra och duscha, sen så ska jag chilla och träna till HK'n även om jag skiter i det fullständigt egentligen, palla HK. Hejdåååå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0