Sundsvall shopping

Jag var ju med Linnéa i Sundsvall idag och shoppade lite. Det var ganska härligt faktiskt! Om man bortser det att vi inte hittade ett piss typ. Allt var säkert redan slut, för att alla andra som hann före shoppade loss där. Blä på dom!
Men först så skulle vi till tåget imorse då. Sen skulle Linnéa ta ut pengar, och alla bankomater i stan fungerade inte förutom 1 och den fanns i Guldsmeden, så vi ba "FUCK YOU!" typ. För att Guldsmeden är ju det längsta man kan komma ifrån tågstationen? Eller okej, nu överdrev jag lite, men så får man göra i sådanna situationer. Sen sprang vi lite halft till bussen, och kom dit 5 minuter innan den skulle åka. Sen hör man den där bruden i radion på tågstation "Tåget mot Sundsvall, klockan 10:29, är nu ersatt av buss. Tåget mot Sundsvall, klockan 10:29, är nu ersatt av buss." Fatta vi typ fick damp då eller? Så vi fick sitta på den stinkande bussen i typ 1 timme längre än vad vi skulle gjort i vanliga fall.
När vi väl kom fram till Sundsvall så stannade bussen på tågstationen. Och vi är ju liksom i en främmande stad, hallå? Så vi visst ju inte vart vi skulle för att komma till själva STAN! Men sen kom vi på det och gick vidare. Hittade verkligen inget inne i stan. Sedan tog vi bussen till Birsta, chillade där. Hitade två tröjor var. Och det var allt vi hittade, surt va? Det var verkligen KASST! Skulle inte förvåna mig om vi hittar mer här hemma. Men i alla fall så köpte vi en varsin tröja, samma tröja. Och sen en annan varsin tröja (inte samma denna gång).
Visar tröjorna någon annan gång då jag har en bra bild på båda dom. Men jag lovar att ni ska få se dom! Snart kommer ett inlägg med lite bilder från Maddes stuga. Men dom är bara på mig, men puss!
Mina och Linnéas homies!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! Ska vi hjälpa varandra?

Jag behöver röstar på mitt bidrag på facebook, o du på din klänning på nelly?



Om du röstar på mitt bidrag på facebook så kan ja ge dig 15 poäng på din klänning? :)



läs här! http://galenflikka.blogg.se/ i de senaste inlägget :)



tyvärr så försöker folk lura till sig röster utan att rösta på mig :(



Jag vill de ska vara rättvist :) så röstar du på mig, så röstar jag på alla dina klänningar om du har flera :)

2011-06-23 @ 17:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0