Stekning på G?

Själv ser jag inte vilket vädret är där ute (för jag vägrar dra upp min rullgardin...), men det är några på FB som skrivit att det var ganska fint. Så det kanske blir stek ute idag. Annars lär väl Issa inte komma den jäveln. Madde, Issa, Lina och Linnéa är ju fan fixerade vid solen.
Men nu ska jag hoppa in i duschen, ta en snabb dusch och sen efter det ska jag ba chilla tills Issa kommer hem till mig. Vi ska ju tvätta hela min hårförlängning också *hihi*. Och ikväll ska jag på BodyStep! Kommer bli awesome! Även fast jag vet att jag aldrig i livet kommer kunna hänga med i deras dans, men ja. BodyJam har ju stängt över sommaren, hur kul är det på en skala 1 - 10? Nä, inge kul alls.
MEN NU BLIR DET STEK SNAAART! Eller ska man sola solarium? Det tar ju ändå mindre tid och går snabbare, så why not? Men ja. Skit samma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0