Ska man sova eller inte? Jag kan inte i alla fall...

Jag varken kan eller vill sova. Ingen kommer att vara social med mig inatt så det är väl nästan lika bra? Nej men jag ska i alla fall se klart på True Blood season 2. Hehe, det bästa kvar nästan. Så ja. Sen blir det väl kanske någon mer film också, beror på om jag orkar. Måste nästan dygna helt någon natt också, eller hur? Har inte gjort det på typ, 100 år. Men i alla fall så, vill jag önska er godnatt! Bara så att jag har sagt det innan jag ska sova, vet inte om jag bloggar mer inatt. Puss!

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

SOV SÅ MYSIGT ! GODNATT :D

2011-06-27 @ 02:05:32
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0