Shh!

Tjao brushes and sisters! Jag sitter här och chillar livet, utan smink, nyduschad & allt. You like.
Lyssnar på lite musik gör jag också. Och har no life, eftersom att jag snart ska se på film. Måste hitta nya bra filmer att se. Har typ sett alla nu ju, dom jag visade er förr. Dom var sjukans nice ;) nej men jag vill se på Water For Elephants. Nu jävlar, ska jag se den inatt alltså. Fast först ska jag se klart på TrueBlood Season 2, är inte klar med den än hihi.
Den här låten är så bra btw! Älskar videon. Man ba *dansadansa*.
Rihanna - Man Down
Men nu ska jag dra vidare och fixa lite sen bloggar jag nog mer. Och ni kanske märker att jag bloggar lite mer när jag skaffat ny design hela tiden. Det är för att det gör det roligare att blogga då haha. Längesedan jag hade MovieTime också... måste fixa det nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0