Piggelin

Mja. Just nu sitter jag bara och tråkar. Ingen musik har jag heller för att headsetet inte fungerar på min sationära, (gud vet varför...!). Så jag måste starta Carlo för att få lite musik. Vilket jag tänker göra precis nu!
Idag så har jag varit på stan med Linkan och Issa. Vi drog på typ bara TeamSportia och köpte mina gråa byxor, sen drog vi på hemköp, jag köpte en glass hihi, och sen drog vi hem till mig. Efter ett tag skulle Issa hem, jag och Linkan satt och tittade på film. Ganska soft dag ändå faktiskt :) även att mamma köpte en hel låda med piggeliner åt mig, WIHOOO!
Nu har jag käkat upp min andra piggelin, och nu ska jag dra och se på film. Tror att det blir Robotar this time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0