Pallar inte göra inlägget ikväll, får bli imorgon för att...

... jag har en bättre kamera då. Just nu har jag bara mobilkameran och den suger ju balle. Måste ha något äkta haha. Plus att då måste jag gräva upp alla jävla saker ur min garderob också som jag städat så fint idag. Så ja, det får bli imorgon. Ska se om jag kan hitta bikini överdelen jag köpte på internet så jag kan lägga upp en liten bild på den. Men dom andra sakerna kan jag inte lägga upp en bild på inatt i alla fall.
Jag vet inte hur länge jag ska vara uppe inatt. Men kanske 04:00? Eller hur länge ska ni alla vara uppe? Ett bra tag till kommer jag vara och chatta och blogga i alla fall. Tycker att det är ganska kul jag faktiskt. OH JÄVLAR! Det var ett jävla tag sedan jag skrev i min dagbok kom jag på :o oj, jag kanske kan visa er hur min dagbok ser ut? Det finns på internet kan jag lova. Vänta lite...
Den första boken. Den har jag som dagbok just nu.
Dom andra har jag inte ens öppnat. Dom har ju citat från böckerna i dom där böckerna! Fan vad jag älskar det :D då kan man sitta och läsa citaten medans man skriver. Haha, lät kanske lite jobbigt läsa + skriva samtidigt, men ni vet, skills ja0. Men som sagt, hittar jag någon bild på bikini överdelen så lägger jag upp den. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0