Ny design, lätt och smidig

Tjenare! Som ni kanske ser, så har jag gjort en ny design. Uppdatera om den inte syns. Den var lite lätt sådär och inge svår alls. Ville inte göra den så... jobbig. Så jag tog några beiga färger och satte ihop dom, så *voila!* fick jag en liten fin design som duger i alla lägen.
Min hårförlängning har torkat helt nu, och den var inte alls lika lockig som jag hoppades på att den skulle bli! Ni vet så där, när det blir små vågor efter att man har sovit med flätor? Så blev det. Så jag sprang till badrummet, flätade två inbakade flätor i håret, och blötte dom! Nu ska jag bara vänta tills imorgon, och tills Issa kommer till mig imorgon. För då ska hon hjälpa mig att tvätta alla mina clip-ons hihi.
Nej men nu ska jag lägga upp en bild, på min fina hårförlängning! En bild på hur den såg ut innan jag tvättade den och andra är på den med lite vågigt hår. Pussar!
Det är lockigare i verkligheten. Men ja. Före och efter ser ni ju själva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0