Nej men gud!

Så fort jag säger "min blogg börjar bli lite tråkig..." så bloggar jag inte på typ två dagar? Liksom, vafan? Haha!
I alla fall så hade jag det awesome time på midsommar med tjejerna och några killar från vår klass! Och igår var jag bara med Issa hela dagen när alla gått hem, spelade Guitar Hero, fan vad kul det var! Sedan kom jag hem, la mig i sängen, data dirrmode. Som vanligt då ungefär :) sen idag var jag med Issa och gick en snabbis till Johan! Väldigt trevlig och lugn dag må jag säga. Har inte hänt så värst mycket, men ändå... mysig på något sätt. Tvättade nyss den minsta delen av min hårförlängning, det gick AS BRA! Den blev ju lockig t o m :D fan vad glad jag blev! För då slipper jag slita på mitt hår när jag ska ha den på mig, och sen slipper jag förstöra hårförlängningen också? Så jävla underbart.
Jag har tyvärr inga bilder från dessa dagar, men så fort jag får någon fin bild på något ska jag lägga upp den, puss på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0