MovieTime: The Last House on the Left

Nu blir det MovieTime mina kära vänner. Äntligen känner jag bara just nu! Eftersom att det var så längesedan. Jag har bara gjort MovieTime om EN skräckfilm, och det var Frozen, om jag inte minns fel. Så nu kommer det en till skräckis för er som gillar det!
Som sagt, denna film är en skräckfilm. Denna film handlar om Mari, en flicka som åker på semester med sin familj ut till en stuga ute i skogen. Dagen dom kommer dit bestämmer sig Mari att åka och hälsa på sin gamla vän Paige, och tar bilen in till stan. Där träffar hon och Paige en kille vid namn Justin. Han vill köpa cigg men är inte gammal nog, så han gör en överenskommelse med flickorna att dom skulle komma hem till honom och dom skulle få röka gräs om han fick köpa cigg. Och så blev det. Det flickorna inte visste, var att hans såkallade familj, var brotslingar som var på fri fot och hade dödat flera personer. Hans pappa drar ut flickorna ut till skogen, och där misshandlas dom.

Regissör: Dennis Iliadis
Genre: skräck
År: 2009
Skådespelare: Sara Paxton, Monica Potter, Tony Goldwyn, Garret DillahuntSpencer Treat Clark
Längd: 110 minuter

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0