Maln och annat shiet

Tjao! Inatt sov jag hos Lina, och idag så var det en... ganska jobbig dag men jävlar vad vi skrattade! Först så vaknade vi vid kanske klockan 12:00. Sen drog vi oss i sängen lite, drygade lite. Sen så åt vi lite frukost, chillchillchill. Och efter det, Nadja säger "Lina... vi borde dra till maln... typ idag?" Lina säger "ska vi? :D" Nadja säger "varför inte? :D", så åkte Nadja och Lina till busshållsplatsen. Stog där och väntade... sen kom den lite sent vi ba "men aja, skit samma" vi hade ju brottom ändå? Sen kom vi hem till mig, jag duschade and shiet. Fixade mig lite. Sedan drog vi till stan i hopp om att hinna med bussen som går klockan 14:55. Men fan heller, vi skulle ju FAN I MIG missa den jäveln för att vi skulle köpa nya bikinisar.
Sen sa Johan att han och Kim kunda skjutsa oss på styre till maln, för dom cyklade ju. Och vi ba "ja, okej". Sen en timme senare ringer Johan och frågar vart vi är, och vi säger att vi ska med nästa buss. Och går det någon buss då då? Nej, då ska det fan i mig inte gå någon jävla buss fitta. Så vi GÅR ända från STAN till MALN och det tar fan någon timme att gå dit! Alltså, omg, jag har typ gått hela dagen.
Men kvällen har varit skapligt chill faktiskt. Kom hem från maln, städade mitt rum, sedan drog jag till Johan och chilla ett tag. Och imorgon ska jag vara med Perry, som jag inte varit med på 100 år, saknar han sjukt mycket! Sen ska jag träffa efterlängtade Linkan som vart borta i typ 1 vecka nu!
Men nu ska jag chilla av den tid jag har kvar att chilla på. Har köpt lite nya kläder också, kan visa dom nu snart i ett inlägg, ska bara knäppa kort på dom ;) ganska härliga saker faktiskt... men ja. Snart är sommarlovet slut och än har man inte gjort något speciellt, denna sommar som skulle äga liksom? Får ta tag i detta nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0