Maddes stuga, min helg

Idag kom jag hem efter att ha varit i Maddes stuga. Det var sjukt med nice! Fast vi gjorde nästan mer förra gången vi var där och då var vi bara där i en helg, nu var vi ju där i fyra dagar! Men nu kan jag berätta lite om vad vi gjorde.
Torsdag: alla vi kom dit (förutom Lina för hon skulle komma dit dagen efter). Vi gjorde inte så mycket mer än att spela kort och spela lite monopol. Svullade upp en hel chips påse osv osv. Sen somnade jag ungefär vid fem tiden. Sjukans nice det!
Fredag: Lina kom. Vi hoppades på att hon skulle ta med sig Cluedo, men inte fan kom hon ihåg det eh! Eller jo, vi förstog ju att hon skulle glömma det men. Hon kom i alla fall ihåg den tills hon skulle kliva ut ur bilen. Smartass! Haha. Sen när vi kom fram körde vi lite monopol, Madde typ vann, eller nej, vi körde typ aldrig klart. Men nästan så. Vi åt typ makaroner med köttbullar den dagen, hahaha, vi svullade upp all mat! Skojar inte! Det var inte ett piss kvar. Men det är bra, då blev alla mätta! Mot kvällen fick Linnéa, Madde och Lina för sig att dom skulle ut och typ... ro? På natten. Med båten. Ut på flotten hahaha! Jag och issa stannade kvar i stugan och låg i våra sängar, snackade lite. OCH BTW: JAG, LINNÉA OCH ISABELLE TOG VÅRAT FÖRSTA DOPP I FREDAGS! Deni!
Lördag: vi gjorde nog inte så mycket mer än att sitta och lata oss och spela lite kort. Det var ganska soft ändså faktiskt. Sen mot kvällen så diskade jag och Linnéa ett BERG med disk! Ohmygod, seriöst, det var helt sjukt! Men jag är stolt över mig faktiskt som stog och tittade på när Linnéa diskade. Haha. Sen så efter det fick vi för oss att vi skulle spela monopol igen. Och då slog jag till med stora affärer! Fick 19 miljoner + en bra gata som jag skulle kunna bygga hotell på, för en liten gata som jag gav till Madde. Alltså, då hoppas jag att ni fattat så här långt att det var Madde som betalade mig MOAHA! Vi spelade monopol från klockan halv elva på kvällen till klockan fem på morgonen. Erkänn soft? Tycker det jag i alla fall. Hade så JÄVLA kul åt dom som somnat! Hahaha, det stog ju mellan mig och Madde i slutet så. Men aja, i alla fall så hade vi sjukt kul den natten!
Söndag: Städning...
Det var typ min helg det där! Men nu ska jag iväg och chatta lite grann och ha det lite kul med min dator! Det var ju faktiskt ett tag sedan jag satt vid min snygga lilla fina dator :'D men aja, puss! Btw: bilder från helgen (några i alla fall) kommer kanske senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0