Livet chillar mja

Just nu så ska jag fixa klart mig. Haha, "fixa klart mig". Nej men Linkan ska komma snart :D och sen ska jag fråga henne om hon vill hänga med till Maria, för att det var film / mys dag där idag! Så hon bjöd oss, men jag vet inte hur vi ska göra.
Jag själv, har i alla fall chillat dom senaste dagarna. Inte gjort så mycket mer än att vara med kompisar, och ligga vid datorn. Men det är ju äkta sommarlov ju. Ute ska man inte vara, nejnej. Vem behöver vara brun egentligen? Alltså, vill ni bli brun, boka en resa till typ Spanien. Nära havet. Där kan jag tala om att det är varmt i alla fall. Och sluta tjata om eran sol hit och dit, njut av datorn istället! Mjo, men nu ska jag sminka mig. Och imorgon ska jag dra hem till Johan och efter det, måste jag på BodyJam. Alltså vafan har hänt med deras hemsida egentligen? Alltså bokapasset grejen. Jag kan inte boka till BodyJam, det finns liksom inte med :o men äh, w/e. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0