Just nu...

... så sitter jag och väntar på att Two and a Half Men säsongerna förs över på min HD från datorn så jag kan se på dom på min andra fina mini Carlo. Sen så tjockar jag på mig med kakor under tiden. Göttgött! Blev typ skit sugen på kakor, eller något sött så jag lyfte på arslet och drog in till köket. Haha. Hittade bara ett kakpaket... oöppnat, men ändå. Jag har typ suttit och lyssnat på Rihanna hela kvällen, vet fan inte varför. Har inte orkat byta tror jag nog. Men hennes låtar är bra... ja, dom är awesome! Särskilt den där, "Hard". Fan va jag älskar den. Så jävla klockren video.
Åååh, jag har typ såhääär tråkigt så därför så måste jag blogga lite. Om lite meningslösa saker. Bara för kul liksom. Imorgon ska jag vara med Lina, i alla fall på kvällen. Ska nog sova hos henne! Gud vad kul det ska bli! Vi har inte haft en film kväll jag och hon på typ... 100 år? Skojar inte, det var sjukt länge sen!
Sen kom jag på nyss att jag måste köpa en ny Aussie 3 Minute Miracle. Som är gjord för att göra min hårfärg tydligare. JAG HAR FÅTT UTVÄXT! Det är illa... illa som fan. Vet i alla fall hur mycket mitt hår har växt hihi. Men nej, nu ska jag komma på något att göra. Har ni något förslag till vad man kan göra när man har tråkigt lite så här mitt i natten? Mjo jag vet vad jag ska göra. Jag ska lägga upp en bild på min kära Robert Pattinson som jag inte har snackat om lika mycket nu för tiden. Det var länge sedan som jag snackade om honom hela tiden 24/7! Sjukt.
Min man nu och för alltid, kommer alltid att vara vi fast än jag inte snackar lika mycket om dig nu för tiden!
Plus att Lina har min Twilight bok som hon egentligen skulle läst ut förra veckan i måndags (hon fick fan 4 månader eller mer på sig?), hon ska få frågor på boken sen. Och jag vet vad ni tänker nu, "hur dumt är inte det? det är ju bara för henne att se på filmen, idiot" men jag är smartare än så och ställer frågor som det bara finns svar på i boken förstår ni. Jag är en smart liten flicka! Och nu orkar jag inte skriva mera, för nu ska jag dra mig till badrummet, borsta tänderna, fixa mig, sen lägga mig i sängen och mysa med min lilla Edward Cullen kudde! Nu blev ni bra avis va? VA VA VA? Förstår väl det.
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0