Hemma från en grym dag

Halloj. Den här dagen har varit grymt nice! Även om jag blev väckt av telefonen mot min vilja. Men ja, nice har den fan varit! Var med Linkan hela dagen idag. Först kom hon hem till mig vid tre tiden, sen drog vi och chillade på donken ett tag. Efter det så gick vi till lillfjärden och chillade lite där vid vattnet på en av bänkarna.
Efter ett tag gick vi hem till mig och hämtade Linkans moppe och drog iväg till donken igen och då kom Johan. Vi satt där och mobbade fåglarna, jag tog en paj. Soft bah.
Efter det åkte vi till borgaparken. Snackade lite, hade skoj! Det var sjukans nice det! Sen måsta jag hem :( men ja, tack för dagen Linkan och Johan! Det var awesome! Dessutom kommer inte jag få träffa Johan på två veckor, fuck that! Men han har lovat att vara social på sms så det är nog ganska lugnt ändå hihi. Imorgon ska jag tråka hemma. Men chill ändå så. Sen mot kvällen blir det Mani's med familjen! Ååh :D älska Mani's :love:
Mehe.
Sedan vet jag väl inte vad jag ska göra. Vill dra ut och hitta på något imorgon! FAN FAN FAN. Ska ringa Madde och höra med henne om hon vill hitta på något skoj. Och sen ska jag be Linkan skicka alla bilder sedan idag som jag kan lägga upp här! Awesomeness. Puss på er, ska dra och hitta något gött & äta :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0