Hårförlängning, bild blabla

Mjo, igår fick jag min hårförlängning i brevlådan. Öppnade den inte på en gång för att jag vela att mamma skulle titta på den så att det var rätt färg. Och sen när hon kom hem och tittade på den var den helt OK. Jag provade den inte på en gång för att jag hade lockigt hår, men idag så tvättade jag det imorse och plattade efter skolan. Sedan så hjälpte Issa mig emd att sätta fast den. Den passade perfekt! Först så såg det lite tillgjort ut, men nu så har jag vant mig lite grann.
Fick ett par lösögonfransar på köpet när jag köpte hårförlängningen. Vet inte varför men ah.

Nu ska jag visa lite bilder på mig med hårförlängnignen nanana...
Äh, det fick bli två bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0