Godmorgon!

Vaknade typ precis. Och hämtade en piggelin till frukost. Snart ska jag duscha, måste bara finna orken till det.
Idag vet jag inte om jag ska göra så mycket, kanske bara chilla hemma, och dra ner på affärn och kanske köpa lite chips & så. Låter ganska så bra det!
Alltså, en fråga bara, vad FAN ska alla göra i midsommar? Jag har inte ett skit & göra och vill veta om det är något roligt på G eller så. Annars så blir det en FET KVÄLL ALA NADJA! = dator, chips, mobil, piggelin, dipp & energidricka. + en massa massa mer! Låter ganska bra det ändå.
?
Men det värsta med det är ju att ingen jävel kommer vara inne på msn / facebook och alla kommer vara fett off på mobilen, och här sitter jag med mina chips. Så jag måste tänka igenom allt det där lite noggrannare! Och sen måste jag rensa min dator från allt piss och skit som förhindrar att jag inte kan spela min älskade tomb raider :love:
Tomb Raider Lara Croft :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0