Glad midsommar!

Det är midsommar idag. Yey!
Idag ska jag hem till Issa och ha det roligt. Kommer nog bli en super dag! Men det tråkiga är ju att jag måste fixa mig och allt, och äta innan jag kan gå dit. Orkar verkligen inte det. Vill dra dit nu hihi!
Jag har precis duschat och snart ska jag klä på mig, dra till köket och ta en liten mat bit. Sen ska jag hem till min lilla Issa! Bokstavligt... LILLA! Jag tänkte ha på mig hotpants och min magtröja idag. Tror att det blir så! Och ska kanske platta håret med. Alltså, det är ju midsommar eller hur? Man borde få vara lite finis då. Undra om jag ska klippa av ett till par byxor till hotpants! Jag tror fan att det blir så. Använder ju inte ens vissa grejer så att...
Men ja. Jag ville ta upp en till sak också! Jag har insett hur tråkig min blogg är. Jag som verkligen inte "pallade" göra den roligare, men det skiter man väl i och gör den skit rolig från & med nu! Kommer bli awesome guys ;) ska bara ta lite bilder och sånt hihi! Kommer ett inlägg sedan vi var i Maddes stuga nu snart också, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0