Fuck that!

Gammal bild. McFlurry :love:
Hejsan! Imorse (nyss) vaknade jag av att telefonen ringde hela... jävla... tiden. Vela ba kasta skiten i väggen! Sen så vaknade jag till slut och svarade och blablabla. Sen nu, så måste jag fixa mig. Vilket jag ABSOLUT inte orkar! Jag vill bara sitta på mitt rum och chilla. Känns som att jag vaknade klockan 09:00 på morgonen ju. Men jag måste fixa mig för jag ska träffa Linkan. Awesome! :D sen blir det väl chill hemma inatt också. Extrem chill. Det förtjänar jag, tycker jag. Ikväll vet jag i alla fall en som ska dra ner på ÖoB och köpa chips. Fan åh! Sen ska jag se på lite film and shiet. Har ju några nya nu också så att, kommer bli sjukans nice! Och hörrni, jag har inga bilder att lägga upp på bloggen men... jag lägger in en random då? Okej? Sen ikväll så knäpper jag kort på kläderna jag köpt med en annan kamera än min mobilkamera. Men ja, nu ska jag dra. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0