ChaCha ja0

Mjao, nu har man varit i Finland och en massa skit! Alltså, VikingLine kan fan ta sig. Själva resan var väl helt OK, men vafan, måste man ha så där många peddos som springer runt vid 01:00 tiden på discot? Njae, tror inte det va. Fan va äcklad jag blev. Så jag gick och sov. Men det var sjukt nice i Finland. Vi var där från torsdag förmiddag tills lördag kväll (alltså, hela resan, vi var bara i själva FINLAND bara 1 dag, fredagen). Men jag köpte ett par tights, liksom tjosan. Sen så köpte jag inte så mycket mer förutom donken mat, nanana... alltså, fan vad jag tyckte om att resa med isa och Lina :D det var ju mer än A W E S O M E ! Hihi.
Just nu håller jag på och tränar att gå i klackskor. Inte så lyckat faktiskt. Men dom är sjukt snygga! Fick inte köpa dom från början, men sen så tillslut... fick jag det ändå :) bara två dagar kvar tills sommarlovet också, examen fan. ÅÅÅH, längtar SOM FAN tills på fredag! Examen, jag får presenter (fyller år liksom, daah!) och sen så blir det Issas stuga mot kvällen! Fan va chill alltså. Fast vi har inte kommit på vad vi ska äta på kvällen hahaha. Blir väl något i alla fall.
Imorgon är det brännboll med skolan. Fan va soft! Har sett fram emot det här hela året fan. Åh, måste bara vinnavinnavinna! Och då måste jag få vara brännare, för att annars tänker inte jag spela! Eller jo det tänker jag men inte lika bra hahaha. Fast jo. Men ah, ska dra och kika vad jag har för filmer tills ikväll, blir antingen Beck eller Robotar. HAHAHA, Robotar :'D aja, hejdå!
Bild från VikingLine, hahaha, soft dä åh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0