Tjenare allihopa, denna vackra morgon! Eller?

Halloj! Nu är det så här att jag vet att det inte är bra väder ute. Och jag är lycklig pga det! Fast ändå inte. För då liksom, förstörs mitt hår om jag går ut? Det gör det ändå men inte lika fort. Och jag vill liksom, kunna gå ut idag eftersom att det är fredag. Tänkte dra på nå donken eller så.
Och imorgon ska jag på Färila Karnevalen! Ska bli awesome. Ska dit med Madde! Sen kommer jag nog hem mot kvällen. Då lär vi väl hitta på något då också, men jag ska träffa Perry då åh. Var ju som sagt månader sedan, och liksom, förr när jag skrev att jag skulle träffa honom i ett inlägg blev det aldrig av för det kom andra saker i vägen och allt. Men hoppas att det inte gör det imorgon för jag saknar honom verkligen! Och så kommer Johan hem imorgon. Hihi! Längtar tills imorgon kort sagt.
Nu skrev jag till lilla Linis att hon skulle komma till mig. Svaret kommer att vara "kan inte". Men det är värt ett försök? Längesedan jag träffade henne nu. Liksom 2 dagar eller vad det nu än är. + att jag har hittat en as bra låt som jag sitter och nöter ut just nu. Lägger upp den här.
Lyssna och njut, som vanligt kan jag inte få musikhelvete i mitten. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0